2016. május 5., csütörtök

Ultime hajápolási termékeim - tesztek

Glamour-napokon jó pár Ultime hajápolási terméket beszereztem, most pedig hozom az ígért bejegyzést az első kettő Ultime termékeimről! :)
Nekem ez és az Elseve vált be a legjobban eddig, pedig már rengeteg fajta sampont próbáltam.
Először elég rossz benyomást tett nálam a termék, valamiért sosem akartam megvásárolni, kipróbálni, viszont valamiért mégis a kosaramba került, amit azóta sem bántam meg.
Joyos kuponnal vásároltam meg az első samponom, lejött 50% kedvezmény. Bár még így is 1000 forint körül mozog az ára. Szóval nem az olcsóbb samponok közé sorolhatjuk.
Az illata tetszett meg először, nagyon erős, jellegzetes, de kellemes.
Nagyon tetszik, a hajamon sokáig érződik, sőt még törölközőmön is hosszú ideig szoktam érezni az illatát. Az árához képest sok van benne, jó sokáig kitart. Már több, mint egy hónapja használom, de még mindig jócskán van benne. Jól habzik és tisztít, könnyen ki lehet mosni és nem nehezíti el a hajszálakat. Könnyed és puha tapintás mellett mondjuk a "volumennövelést" nem érzem, de ezen kívül semmi bajom vele.

A másik csodaszer a képen a hajegyenesítő spray. Nem hittem a hajegyenesítőkben, régebben sokat próbálkoztam ilyenekkel, de egy sem vált be.
Tulajdonképpen hajszárításhoz kerestem sprayt, hogy ne roncsolja a hajam. 1500-2000 Forint között van az ára, szerintem teljes áron is nagyon megéri!
Már első használat után is észrevehető volt a különbség, hónapok óta használom heti rendszerességgel és hajvasaló nélkül is nagyon szép egyenes lesz a hajam, és kevésbé töröttek a hajvégeim.
Nemrég megkérdezte tőlem egy ismerősöm, hogy vasalom-e a hajam, vagy alapból ilyen egyenes?Nagyon örültem, hogy észrevehető a különbség. :)
Régebben próbáltam Nivea hajegyenesítő sampont, balzsamot, amit manapság már nem látok a boltokban. Az még használt valamennyire, de emlékezetem szerint elnehezítette a hajam és hullott is tőle kicsit. 


Ti próbáltátok már a hajkiegyenesítőt?!
Nektek mik a tapasztalataitok?! Csak nekem vált be?!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések