2016. május 26., csütörtök

Elseve hajápolás - tesztek


Ultime sampon mellett ez a márka vált a második nagy kedvencemmé.
Ha jól emlékszem most ez a legújabb Elseve sampon, még Glamour-napokon vásároltam meg.
Nem rég végeztem ki az Ultime flakonomat, így ez következett.

Ebben sem csalódtam, mint a többi Elseve termékben sem eddig. 
Ennek a samponnak az egyedi tulajdonsága, hogy segít eltávolítani a fény visszatükröződését akadályozó szennyeződéseket, a hajat egy ápoló réteggel vonja be, nem nehezíti el a hajat.
Nehéz megmondani, hogy jobban csillog-e, de nem zsírosodik, törik és nehezedik el a hajam.
Nagyon jól tisztít és habzik, kevés elég belőle, így sokáig kitart. Az ára sem vészes, az illata nagyon kellemes, virág illatú. :)

A másik kedvencem a hajpakolás, nagyon puhává varázsolja a hajat.
Hetente - kéthetente egyszer szoktam használni, reggel hajmosásnál. Rajtahagyom a hajamon, 10-30 percig, attól függ mennyire érek rá.
Nekem nem nehezíti el a hajam és zsíros se lesz tőle, leöblíteni is nagyon könnyű  Illata szintén kellemes, sokáig érződik és árában is szuper. 300ml - 1800 Ft
Volt már borzalmas pakolásom amitől szörnyen zsíros lett a hajam és nehezen is tudtam kimosni.
Így jó ideje csak ezt a fajtát használom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések