2016. április 11., hétfő

Szemöldökfestés otthon - frissítve


Most egy régi posztomat szeretném frissíteni, mert több, mint egy éve írtam mégis az egyik legnépszerűbb bejegyzés. Itt el tudjátok olvasni. :)

Most csak szemöldököt festettem, de a szempillafestés is hasonlóan működik. Csak a barna festék helyett, inkább feketét használok. :D  

Először alaposan megtisztítom az arcom vízzel, habzó arctisztítóval. (én legalábbis olyat használok)
Már előre ki szoktam készíteni a fülpiszkálókat, vattakorongokat, esetleg zsebkendőt. 
A szempillafestést még annyival lehetne kiegészíteni, hogy előtte krémmel szoktam bekenni a szemem alatti terültet és a szemhéjamat, így jobban odatapad a zsebkendő vagy a szempillafestéshez lehet venni ilyen aranyos szem alá való kis lapocskákat. Így a festék nem fogja be a bőrt, ha mellé menne esetleg.

Ezután összekeverem a két anyagot, első látásra elég érdekesen fest a képen. :D  


A dobozon úgy emlékszem fel volt tüntetve, hogy hány centit, illetve cseppet használjak. Őszintén megmondom én tetszés szerint csinálom. Még sose fordult elő, hogy ne lenne elegendő mindkét szemöldökömre.
Utána mehet is a festés. Most fülpiszkálóval kellett megfestenem a szemöldökömet, mert valahogy eltüntettem a hozzá járó pálcikát, pedig nagyon jól lehetett vele dolgozni. Miután felvittem a festéket fülpiszkálóval szép ívesen átmegyek még a szemöldökömön, így a mellément festéket gyorsan el lehet tüntetni.
Fodrászkellékesnél szoktam vásárolni a termékeket, ha kérdésem van, nekem mindig szívesen segítenek. Esetleg még a szemöldökhöz hasonló festéket is javasolnak. 


Mérni szoktam az időt, hogy ugyanannyi ideig maradjon mindkét szemöldökömön a festék
(15 percig szoktam maximum). Szerintem egyszerűbb, mint kozmetikushoz járni, gyorsan elkészíthető. Egy festék ára 2000 Ft körül van, nem emlékszem pontosan olyan rég volt, hogy kellett vennem, tényleg nagyon sokáig kitart, kevés elég belőle és hetekig megmarad a hatás.
(Szempillafestésnél 20-25 percig szoktam fent hagyni a festéket. A lemosása kicsit nehezebb, gyorsan, hideg vízzel szoktam, hogy ne csípje )
Ezelőtt másik fajta festéket használtam, Refectocil névre hallgat. Nem vettem észre különbséget a két márka között, mindkettő tartós.


Megpróbáltam lefényképezni az eredményt, látszik most is maradt meg festék, amit persze nem lehet felhasználni később!
A szemöldökös képek, annyira nem lettek jók, de igyekeztem. :D
Ha pedig kész vagyok, jöhet egy kis vágás, csipeszelés, formázás. : )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések