2016. április 28., csütörtök

Maybelline Babylips és Labello ajakápolók



Iszak Eszti videóit szoktam nézegetni és még ő mondta, hogy 50 féle szőlőzsírja van otthon, akkor még nem értettem, hogy lehet ezekből többet beszerezni mondjuk kettőnél. Most már teljes mértékben meg tudom érteni! :D

Egy időben a Labello ajakápolója volt a kedvencem, a tégelyes verziókat pedig nem rég kaptam.
Azóta nagyon megszerettem a Maybelline Babylips-eket. Sokkal jobban ápol, ha kiszárad a szám, hamarabb rendbe hozza és nem mellesleg a színük nagyon szép és tartós. Főleg ezért szerettem meg őket, a képeken is jól látszik mennyi különböző árnyalat van belőlük (és ez nem is az összes verzió). Van egy jellegzetes illatuk, a gyümölcs illat mellett, ami nem rossz. Teszterek az üzletekben vannak, így ott is végig lehet próbálgatni a színeket. Nálam ez is plusz pont!
Labellokból még nem láttam tesztereket a drogériákban, pedig szívesen megnézném a színüket, mielőtt megvásárolom őket.
A Labello cseresznyés verzióját már többször megvettem, a mostaniban is elég kevés van már. Nagyon szeretem, az illata tényleg cseresznyére emlékeztet. :) Ezzel szemben a rózsás borzalmas, az illata nagyon kellemes, de csak ennyi a jó tulajdonsága. Ha felkenem a számra - nehezen kenődik, inkább fehér lesz, mint rózsaszín (a képeken pedig egész jó színe van). Nem tudom, hogy márkán belül hogy változhat így a minőség.
Próbáltam még pár hónapja a barackos verzióját, ami narancssárga és még rosszabb mint a rózsás, inkább el se használtam. A dinnyés volt még, ami nekem bevált, igaz régen használtam, de biztos meg fogom venni.

A tégelyes verziókról folytatás következik...:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések