2016. április 22., péntek

Garnier vs. Charlotte testápoló


Még Joy-napokon vásároltam ezt a terméket, előtte még nem próbáltam a Garnier testápolókat, viszont sok jót hallottam róla - amiket én nem tapasztaltam.
Szerencsére már nincs sok benne, kidobni azért nem fogom, de nálam nem volt hatása. Fürdés után szoktam testápolót használni - lábra, kézre. A kezemen semmit se használt, ugyanolyan száraz maradt, mint előtte. 
Epilálás után szoktam mostanában bekenni vele a lábam, de ott sem tapasztaltam különösebb változást. Az illata kellemes, az állaga viszont szerintem eléggé folyós, vizezett. 
Úgyhogy sajnos nekem nem vált be. :/ 

Meg fogom-e még vásárolni?  nem
Hol kapható: drogériák, szupermarketek ( Dm, Rossmann, Spar, Tesco..) 
Ár: 1000-1500 Ft 10/0
Minőség: 10/2
Eredmény: nincs 
Csomagolás: flakonos 10/8
Illat: kellemes 10/7
Állag: vizezett 10/1
Negatívum: nálam nem volt semmi hatása



Ezzel szemben, szeretnék bemutatni egy másik testápolót, amit még karácsonyra kaptam. 
Charlotte márkájú bőrfeszesítő testápoló a neve. Nem ismertem ezt a krémet eddig, de kellemesen meglepődtem. Az egyetlen a kinézete, ami nem tetszik, a pattintós teteje jó, de a többi része fehér egy kis mintával, szerintem unalmas és hamar kopik a papír része. 
Maga a krém nagyon jó, az illata kellemes, engem uborkára emlékeztet, az állagával sincs bajom. Gyorsan beszívódik, nem kelt zsíros érzetet, és a kiszáradásra is jó.  A bőrfeszesítő hatását még nem vettem észre, amúgy se hiszem, hogy egy krém ilyesmire nagyon használható. :D ( Kivétel: talán a Nivea Q10 bőrfeszesítője )

Meg fogom-e még vásárolni?  lehet
Hol kapható: Tesco, Vianni 
Ár: 300-500 Ft 10/10
Minőség: 10/8
Eredmény: táplál, nem szárad ki a bőr
Csomagolás: flakonos 10/3
Illat: kellemes 10/8
Állag: 10/8
Negatívum: nem tapasztaltam


Összegezve: Így a két krémet összehasonlítva - nem mindig a drágább a jobb. :) Persze ez bőrtípustól és még sok minden mástól is függ, kinek mi használ. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések