2015. november 25., szerda

Rexona krémdezodor teszt


"A Rexona leghatékonyabb izzadásgátlója. A Maximum Protection klinikailag igazolt hatékonyságú formulája megbízható és állandó védelmet biztosít intenzív izzadás ellen is. Legyen szó akár a meleg, akár a mindennapi stressz által kiváltott izzadásról, a Rexona Maximum Protection izzadásgátló frissen tart, bármit is hozzon a nap."

Én is úgy gondolom, hogy ez a Rexona leghatékonyabb izzadsággátlója. A többi terméket régebben próbáltam és elég rossz tapasztalataim vannak velük, a szagukról nem is beszélve. Ezért egy jó ideje nem is vásároltam ilyen márkájú terméket - ha mégis hozzám került, akkor ajándékba kaptam, de próbáltam minél előbb kifogyasztani őket, vagy elajándékozni, kidobni mégsem akartam.
Így meg is fogadtam, hogy soha többet nem veszek Rexona terméket, hát majdnem sikerült...:D Erre a termékre a Glamour-napok keretében akadtam rá. Nézegettem a kuponokat és kellett egy izzadsággátló, mert a régi fogyóban volt. Így rögtön be is írtam keresőbe, amikor megláttam és elég jó véleményeket olvastam róla, valamint egy blogtesztre is ráakadtam. 


5 fajta közül válogathatunk: Clean Scent, Everyday Fresh, Sensitive Dry, Confidence, Stress Control.
Én  azt választottam, amit kifejezetten száraz bőrre ajánlanak, mert azt vettem észre mostanában, hogy eléggé kiszárad a bőröm és nem csak epilálás után. 
Elsőre a csomagolása tetszett meg, aztán a kinézete, a doboz miatt nem lehetett megszagolni a terméket, úgyhogy felkészültem a kellemetlen "rexona szagra". Kibontás után, viszont kellemes meglepetés ért: virág illathoz hasonlítanám, nagyon tetszik. Már többször is megszaglásztam. :D 
Az ára 1000 forint felett van, nem a legolcsóbb dezodor, ennek ellenére, ha elfogy biztos kipróbálom még a többi fajtáját is. 
Már az első használat után érezhető a különbség, puhává varázsolja a bőrt és az izzadságon is segít. 
Elsőre biztos furán hangzik, hogy este kell használni, de ha tovább olvastok megtudhatjátok mért (Rexona oldalán találtam rá választ).


Amit tud:
• tudományosan igazolt védelmet biztosít az izzadás ellen;  
• a test működésére reagáló kapszulás technológiája az izzadás hatására feloldódó mikrokapszulákkal friss illatot biztosít egész nap;  
• speciális formulájú hidratáló összetevője segít a bőrirritáció megelőzésében.

Miért használd este?
A testhőmérsékleted napközben ingadozik a cirkadián ciklusnak köszönhetően. Ez a ciklus éjszaka befogadóbbá teszi a bőrödet, amely lehetővé teszi, hogy a formula erős védelmi réteget alkosson raja.


A többi fajta:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések