2015. november 17., kedd

Air Wick elektromos légfrissítő


Egy kicsit eltérő bejegyzést hoztam nektek. Mostanában főleg kozmetikai termékekkel foglalkoztam, néha viszont szeretnék más termékekről is írni. :)


 Biztos ismeritek az AirWick termékeket, én kb fél éve vásároltam ezt a fajta elektromos légfrissítőt. A második képen, a rózsaszín flakonnal kaptam. 2000 forint volt elemmel mindennel együtt, a Dm-ben vásároltam meg. Ahogy nézegettem máshol is ennyiért lehet kapni, pár száz forintos eltéréssel.
Régóta szemezgettem már vele, de mindig úgy gondoltam biztos hamar kiürül és nem érné meg. Végül mégis megvettem és egyáltalán nem bántam meg.
Nagyon jó illata van ( "friss fehér virágok, az édes sárgadinnye, és a vanília illatának játékos keverékével"), sokáig érződik a lakásban. Hetekig-hónapokig kitart, bár pontosan nem jegyeztem meg mennyi időt megy egy flakonnal.
Egy utántöltő 1500 forint körül van, szerintem nagyon megéri.

További termékek:
- a Life Scents az első folyamatosan változó illat, ami olyan, mint a való életben
- akár 60 napig tartó illat
- 2500 fújásra elegendő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések